Yeahinho, niet toevallig ook een van de genomineerden in de verkiezing, heeft speciaal voor de VBL-Awards voor iedere winnaar een icon gefabriceerd. Alle winnaars hebben, tot de volgende verkiezingen, het recht deze icon als avatar te gebruiken. Dit is natuurlijk niet verplicht. Wel wil ik vragen om de icons te reserveren voor de winnaars, dit maakt het wel zo leuk. Deze icons zal ik twee weken op een persoonlijk stukje webruimte laten staan. Vriendelijk verzoek aan de winnaars om dit zsm even op je eigen space te zetten.
Nogmaals iedereen bedankt voor zijn of haar deelname en stemmen!
Oke, komen ze:
* De Ahmed Mido Hossam Award (de grootste onruststoker)
Tong8016
GerardvanAs 7
DIGGER5
Ruime overwinning voor Tong80 die de concurrentie ver achter zich laat. De jury is benieuwd of hij wel in Nederland blijft, in tegenstelling tot de naamgever van de Award.
* Barry van Galen Award (voor de grootste klootzak)
GerardvanAs17
Da_Sandman 6
Emre4
GerardvanAs werd door 17 stemmers als de grootste klootzak bestempeld. Gerard, het is je van harte gegund.
* De Jari Litmanen Award (de netste poster)
Golfer 13
methodmich12
keeper4
Deze zeer eervolle Award werd een nek-aan-nek-race. Uiteindelijk won Golfer met een banddikte voorsprong op methodmich.
* De fatwa Award (de grootste antifan)
CAZZO15
Doopy-X 8
DIGGER5
Deze drie ant-fans verdienden de Award eigenlijk alledrie, maar er kan er maar een winnen in dit geval en dat was met overmacht CAZZO.
* De San Marino Award (de grootste fan van een kansloze club)
Hellmondunited 14
ultra11
Maja2
De echte die hards vanuit de marge van het betaalde voetbal. De promotie van Volendam naar de HCE heeft Maja niet geholpen, Hellmondunited pakte de Award net voor Haarlem-aanhanger ultra.
* De 650 Award (de grootste teletekstsupporter)
LoekB23
Zapper2
Golfer 2
LoekB werd met grote overmacht gekozen als grootste 650-er. Proficiat!
* De Etienne Sjew Atjon Award (voor de Ik ben er wel maar val niet opposter)
Aldostuta14
Qi11
Hellmondunited 2
De strijd ging lang gelijk op, maar uiteindelijk beslitse aldostuta de spannende strijd met Qi in zijn voordeel.
* De Henk Vos Award (voor de meest/vaakst aanwezige poster)
Mitt10
Golfer 10
Keeper9
De eerste ex aequo zorgt voor twee winnaars, maar het scheelde niet veel of we hadden er drie gehad.
* Raymond Atteveld Award (voor de meest bans)
SCH11
Cart_man 10
Tong805
SCH verslaat Cart_man ternauwernood en pakt de Atteveld-Award.
* De Johan Cruijff Award (voor de poster met de meest aparte uitspraken)
Tong8022
Keeper 4
SCH3
Met een grote voorsprong behaalt Tong80 de tweede VBL-Award: met zijn aparte uitspraken is hij een opvallende verschijning in VBL.
* De Jan Heintze Award (voor de poster die het langst meedraait)
Doc14
Dylan Dog 8
Golfer5
Weinig twijfel, Doc wordt beschouwd als het meest antieke meubelstuk in VBL en pakt de Heintze-Award.
* De Bobby Robson Award (voor de grootste fan van Engels/Brits voetbal)
Dutchgooner12
Doc 11
DIGGER4
Wederom een superspannende strijd die met de laatste stemmen in het voordeel van DutchGooner werd beslist. Hij laat twee Liverpudlians achter zich en wint als Arsenal-fan toch een prijs.
* De Giovanni Trappatoni Award (voor de grootste fan van Italiaans voetbal)
Dylan Dog19
CAZZO 5
DIGGER4
Drie kandidaten die op het VBL-forum vaak tegen de fervente tegenstanders van Italiaans voetbal moeten knokken. Een bezoeker had het liefst drie Awards wille uitdelen voor deze drie posters, maar er kon er maar eentje winnen...
* De Raul Gonzalez Blanco Award (voor de grootste fan van Spaans voetbal)
El_Catalan28
Assparine 1
DAMH0
De meest uitgesproken categorie leverde een afgetekende overwinning voor El_Catalan op. Het was ook de enige rubriek waar een genomineerde geen enkele stem kreeg. De ene stem voor ASSparine was van... El_Catalan.
* De Franz Beckenbauer Award (voor de grootste fan van Duits voetbal)
Zjroentje18
methodmich7
Tong80 2
Method wilde hem winnen, de VBL-bezoekers besloten duidelijk anders: zjroentje is de grootste Bundesliga-fan! Gratuliere!
* De Rahim Ouedrago Award (voor de grootste fan van voetbal uit een andere competitie dan eerder genoemd)
Dr. Daggla13
shabab115513
PogueMahone 1
En weer een ex aequo: shabab1155 met zijn voorliefde voor Arabisch voetbal en Dr. Daggla als Grieks voetbalfan mogen de titel gaan delen.
* De Hand in Hand Award (voor de grootste Feyenoordfan)
FrankyMcG17
Luni 7
LoekB4
Afgetekende oevrwinning voor Franky, die Luni en LoekB ver achetr zich laat.
* De Op een slof Award (voor de grootste Ajaxfan)
Keeper11
Speed1971 11
Doc5
Op Fok! wemeld het van de Ajacieden maar toch kon men niet ebslissen wie de grootste fan was. Een gelijke stand betekent dat Speed1971 en keeper beide de Award winnen.
* De Voor RoodWit gezongen Award (voor de grootste PSVfan)
Zapper 12
Chelloboy11
Bobu4
PSV'ers zijn er niet zo heel veel in VBL: de stemmers kozen Zapper tot de grootste fan van de landskampioen, Chelloboy werd nipt tweede.
* De Pompebledden Award (voor de grootste Heerenveenfan)
SCH14
Fulton 13
beetle1
Weer een spannende strijd, die door SCH net werd gewonnen, maar wat is nu één stem?
* De Bronsgroen Eikenhout Award (voor de grootste Limburge clubfan)
Kaalhei22
Planethugo3
Afunados 3
Winig problemen voor kaalhei, die, vast tot grote onvrede van met name Afunados, de eerste Bronsgroen Eikenhoud-Award wint.
* De Lange Leegte Award (voor de grootste aanhanger van een kleinere club die niet genoemd is)
CAZZO13
DIGGER8
Dutchgooner 8
Drie eerder genomineerden, CAZZO pakt zijn tweede Award en laat Gooner en DIGGER achter zich.
* De vrijdagavond Award (voor de grootste Gouden Gids Divisie fan)
Dutchgooner 14
Hellmondunited13
ultra1
Gooner neemt meteen revanche en kaapt, met een neusvingerlengte voorsprong, de vrijdagavond Award voor de neus van Hellmondunited weg.
* De AGOVV Award (voor de beste newbie)
Cruoninga10
Yeahinho9
Harry 8
Deze strijd was gigantisch spannend, maar Cruoninga weet in de zware slag Yeahinho en Harry net voor zich te laten. Drie zeer verdienstelijke newbies, die hun nominaties ten volle verdienen.
* De John Frederikstad Award (voor de grootste statisticus)
methodmich16
Golfer 6
Doc5
Kan er eigenlijk maar een zijn, gaf hij zelf ook aan. Niettemin gefeliciteerd methodmich!
* De Dick Jol Award (voor de grootste vredestichter)
Golfer17
Frenkie5
Doc 3
Drie modjes, een winnaar, en ruim: Golfer proficiat!
* De Fritz Korbach Award (voor de grootste Ik wil wel maar het lukt nietposter)
mat_herben13
Quasar_de_Duif10
K00pa 3
mat_herben krijgt toch een Award: hij liet vooral Quasar net achter zich.
* De Mooi weer Award (voor diegenen die zich alleen laten horen als hun club het goed doet en anders zwijgen)
Chelloboy17
GerardvanAs6
Van_Nistelred 4
Dit kon eigenlijk niemand anders winnen dan chelloboy en dat werd ook duidelijk: toch een Award!
* Edwin Gorter Bokaal (voor diegene die het meest F5 gebruikt binnen VBL en er dus van houdt om zijn vinger te gebruiken)
Zjroentje16
Golfer8
Fulton 4
Zjroentje kreeg zijn slapeloze nachten en F5-vinger beloond met (nog) een Award.
* De Roelof Luinge Award (voor de meest irritante user)
mat_herben14
Cart_man 7
Fulton6
En nog eentje voor mat_herben, zonder veel concurrentie behaald.
* De Marco van Basten Award (voor de meest gewaardeerde poster)
methodmich11
Doc10
Keeper6
De meest eervolle Award werd nipt door methodmich binnengesleept. Ook keeper en Doc haalden een verdienstelijk aantal stemmen.
quote:Ben wel blij met de overwinning, maar ik denk dat er hier op Fok! Feyenoorders zijn die deze prijs eerder verdient hebben, ik noem een Cart_man, maar ja deze was "vreemdgenoeg" niet genomineerd!
Op zaterdag 12 juli 2003 18:29 schreef Dylan Dog het volgende:* De Hand in Hand Award (voor de grootste Feyenoordfan)
FrankyMcG17
Luni 7
LoekB4Afgetekende oevrwinning voor Franky, die Luni en LoekB ver achetr zich laat.
[
Ik wil mijn award dan ook, mits de jury dit ok vind, overdragen aan Cart_man of anders op z'n minst met hem delen!
Maar hoezo is CAZZO een antifan?? Tis toch gewoon een trouwe fan, alhoewel ie wel een beetje met PSV heult.
[Dit bericht is gewijzigd door Fulton op 12-07-2003 18:38]
Ik dank diegene die op mij gestemd hebben
iedereen die mij gesteund heeft: mijn familie, vrienden en mede-users
Allemaal hartelijk dank
ik wil jou ook ff bedanken voor het maken van deze mooie iconen
toppie
ik kan niet echt kiezen welke ik neem van de 2
quote:same problem here.
Op zaterdag 12 juli 2003 18:40 schreef mat_herben het volgende:
ik kan niet echt kiezen welke ik neem van de 2
Ik kan ze natuurlijk ook niet plaatsen,met een ander avatar verlies ik wel mijn identiteit denk ik
quote:en uiteraard ook voor Dylan Dog
Op zaterdag 12 juli 2003 18:39 schreef DutchGooner het volgende:
Trouwensvoor Yeahinho
quote:wat een kut-user
Op zaterdag 12 juli 2003 18:45 schreef DiviNe- het volgende:
wat een kutawards
quote:ik wil mijn identiteit hier niet verliezen, dus hier nog ff mijn plaatje
Op zaterdag 12 juli 2003 18:45 schreef DutchGooner het volgende:[..]
same problem here.
Ik kan ze natuurlijk ook niet plaatsen,met een ander avatar verlies ik wel mijn identiteit denk ik
Mat_herben
quote:onsportief hoor
Op zaterdag 12 juli 2003 18:53 schreef Loek-B het volgende:. Had ik ook wel verwacht.
*Award niet aanneemt*.
quote:Als ik nou nog een leuke award erbij had gekregen...
Op zaterdag 12 juli 2003 18:54 schreef mat_herben het volgende:[..]
onsportief hoor
quote:nee, mijne zijn om trots op te zijn
Op zaterdag 12 juli 2003 18:55 schreef Loek-B het volgende:[..]
Als ik nou nog een leuke award erbij had gekregen...
.
quote:eigelijk wel
Op zaterdag 12 juli 2003 18:56 schreef mat_herben het volgende:[..]
nee, mijne zijn om trots op te zijn
![]()
quote:Waarom maak je geen gifje met je orginele icon en de awards die je gewonnen hebt!?
Op zaterdag 12 juli 2003 18:40 schreef mat_herben het volgende:ik kan niet echt kiezen welke ik neem van de 2
[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 12-07-2003 19:13]
Thanx voor de votes mensen!
Overigens snap ik die 2e plek voor de grootste teletekstsupport niet
quote:je had graag 1e willen worden?
Op zaterdag 12 juli 2003 19:09 schreef Zapper het volgende:
Overigens snap ik die 2e plek voor de grootste teletekstsupport niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |